آموزش جامع بازاریابی دیجیتال

بودجهی کانالهای دیجیتال بر اساس عناصر استراتژی منتخب تعیین میشوند. بودجهی هر کانال دیجیتال را مشخص کنید. با شبکه سازی با وب سایتها و کانال های آنلاین دیگه، نوشتن پستهای مهمان در وب سایت های دیگه و جلب توجه از خارج از وب سایت، میتونین به بک لینک های خوبی دست پیدا کنین که وضعیت وب سایتتون رو در SERP بهبود میده. در کل پیشنهاد میشود که از محتوا، سئو و شبکههای اجتماعی برای ایجاد ترافیک ارگانیک (و یا مجانی) استفاده کنید تا موفقیتی پایدار و طولانیمدت داشته باشید.

• داستان ایجاد کنید : ضمیمه های ویدیویی مستقیم را شروع کنید و سایر قالب ها را افزایش دهید که علاقه مخاطبان را به نام تجاری شما و کالاها و خدماتی که ارائه می دهید افزایش می دهد. بازاریابی مستقیم نوعی از بازاریابی است که به جای بازاریابی انبوه برای مشتریان بالقوه و بالفعل که شناخته شده هستند به صورت ارتباط مستقیم انجام می شود.

هدف از دیجیتال مارکتینگ، ارتباط با مخاطب از طریق محتوای شخصیسازی شده است و این هدف بدون تحقیق کلمات کلیدی مؤثر (keyword research)، میسر نمیشود. در نهایت، برای خلق استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ مؤثر لازم است تا بر اساس نتایج به دست آمده، تغییراتی را اعمال کنید. از زمانی که دیجیتال مارکتینگ رواج پیدا کرده است؛ مذاکرات خرید و فروش نیز از حالت سنتی خود خارج شده­اند. فراموش نکنید که در ابتدا راه ممکن است که برند یا محتوا صفحه اینستاگرام شما مطابق یا سلیقه مخاطبین نباشد و شما شاهد بازخورد منفی از کاربران باشید.

روشهای بسیاری برای بهینهسازی وجود دارد و مهم است که تغییرات محتوا در تلفن همراه را هم در نظر بگیرید. با این وجود شاید باز هم سوالهایی وجود داشته باشند که به آنها پاسخ ندادیم. دیجیتال مارکتینگ، فرصتهای منعطفی را برای رشد مداوم فراهم میکند؛ اما این شما هستید که تصمیم میگیرد از آنها استفاده کنید یا نه. از این رو تقاضا برای متخصصان فعال در این حوزه در کانادا بسیار زیاد است. به عنوان مثال، حتماً متوجه شدهاید که بیشتر مخاطبان اینستاگرام افراد جوان هستند و ویدیوهای کوتاه یا تصاویر خندهدار را ترجیح میدهند؛ در حالی که مخاطبان لینکدین متخصصان با تجربه و مسنتر هستند و به دنبال توصیههای حرفهای میگردند.

در زمان تولید عکسهایی که میخواهید در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید هم حتماً کاربران تلفن همراه را در نظر داشته باشید. مردم آمریکا در بیش از ۶۹% مواقع از تلفن همراه برای بررسی رسانههای دیجیتال استفاده میکنند (این در حالی است که مردم امریکا – در مقایسه با سایر کشورها – آنقدرها هم اهل موبایل نیستند). بسته به اینکه از کدام لغات کلیدی رقابتی استفاده کنید، هزینهی پرداختیتان متفاوت خواهد بود. البته که مخاطب هدف بسته به کانال و اهدافی که برای محصول یا کمپین تبلیغاتی انتخاب کردهاید، متفاوت خواهد بود.

اما در نظر داشته باشید که چنین بازخوردی میتواند نشانهی این باشد که مخاطبانتان کانال دیگری را ترجیح میدهند. کانال بازاریابی انتخابی خود را با سفر مشتری همراستا کنید تا بهترین نتایج را بگیرید. تمامی این استراتژی برای این است که در خدمت مشتری باشند. ماهیت بازاریابی با ظهور اینترنت شکل گرفته و بسیاری از شرکت ها در کشور کانادا و حتی جهان به اهمیت استراتژی بازاریابی دیجیتال پی برده اند. وقتی چندین گزینه وجود دارد، جزئیات اهمیت زیادی پیدا میکنند.

دو روش ثبت سفارش و سفارش آنی برای خرید ارز آلیس وجود دارد. یادتان باشد که اگر نرمافزاری دارید که روی تلفن همراه فعال است و مخاطب میتواند از آن برای ارتباط با برند و خرید محصولات استفاده کند، آن نرمافزار را هم زیرمجموعهی دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرید. یادتان باشد همهی محتواهایی که تولید میکنید باید جذاب باشند تا مخاطب با آنها ارتباط برقرار کند، چرا که هدف از محتوای بازاریابی تنها افزایش آگاهی از برند و بهبود نرخ تولید سرنخ است. اینگونه مردم میتوانند وبسایتتان را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. با این کار مدت زمان تولید سرنخ را هم کاهش میدهید و مردم تجربیات بهتری خواهند داشت.