آموزش دیجیتال مارکتینگ + مطالب تخصصی دیجیتال مارکتینگ

شما میتوانید کمپینهای PPC را بهروز کنید، تبلیغات رسانههای اجتماعی را تغییر دهید، کمپینهای سئو را بهینه کنید و مطالب و محتوای سایت خود را در صورت نیاز بهروز کنید. اگر در صفحه اینستاگرام خود خدمات پشتیبانی ارائه دهید، خواهید دید که چه تعداد افراد در مورد محصولات شما نیاز به شفافسازی و حل مشکل دارند. اگر سرمایه کافی برای تبلیغات موتور جستجو را در اختیار ندارید، این امکان وجود دارد تا از روشهای «سئو» (Search Engine Optimization | SEO) کمک بگیرید تا رتبه نوشتههای شما در گوگل به طور «طبیعی» (Organic) بیشتر شود.

برای این که بیشتر با اهمیت این کارگاه آشنا شوید بهتر است نگاهی به سبک زندگی روزانه خود بیندازید! مطمئن شوید که روی کلمات کلیدی تحقیق میکنید و آنها را به هشتگ تبدیل میکنید. با گذشت زمان، استارتاپ شما به سمت کسب شهرت حرکت میکند، و افراد بیشتری از هشتگها برای خرید محصولات شما استفاده خواهند کرد. این روش در واقع نوعی تبلیغات آنلاین محسوب میشود که افراد را به صفحات فرود سایت هدایت می کند. برای خرید لایکهای خودکار اینستاگرام (automatic IG likes)، میتوانید با شرکتهای ارائهدهندهی این نوع خدمات همکاری کنید. شرکتهای فناورانه بر خلاف برخی از تبلیغاتچیها تنها به فکر ساختن و فروختن ابزارها و رسانههای خود نیستند.

برخی از مشتریانی که تا این مرحله پیش آمدهاند تمایل دارند تا همچنان با کسبوکار شما تعامل داشته باشند. پاسخ این سؤال، لینکهای درونگرا، یا همان بکلینکها هستند. در این روش شما تلاش می کنید که سوالات مخاطبان را با انتشار محتوای مفید پاسخ دهید. قطعا شما تعریف مشخصی از مخاطبان ایدهآل خود دارید.

این که چه مقدار بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید به استراتژی شما بستگی دارد. شما برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی نیاز دارید تا بدانید که چطور کاربران مختلف را در این شبکه اجتماعی به خود جذب کنید! دیجیتال مارکتینگ به تبلیغات از کانالهای دیجیتال مانند موتورهای جستجو، وبسایتها، شبکههای اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و)..

منابع خود را به شکل گستردهتری توزیع کنید و این کار فقط با تجربه مشتری امکانپذیر است. تنها تفاوت آنها در این مورد است که این تبلیغات آنلاین هستند و شما باید از ناشران بخصوصی که مشتری های شما را می شناسند، برای توزیع آن ها استفاده کنید. اینستاگرام با وجود استوری ها، هشتگ ها و تبلیغات و ویدئو های زنده توانسته است بستری قوی برای تجارت آنلاین و بازاریابی محسوب شود. اگر میخواهید حول کسبوکار خود در طول روز سر و صدایی ایجاد کنید، میتوانید ویدئوها و عکسهای جذاب را در استوری اینستاگرام خود بارگذاری نمایید. اگر پست های بیماران را ریگرام می کنید، حتما از آن ها اجازه بگیرید.

با این حال اگر ندانید که چه کسانی از صفحه شما بازدید میکنند و تبلیغات شما را میبینند یا اینکه پستها و استوریهای شما چه بازخوردی دریافت کردهاند، و اینستاگرام واقعا چه تاثیری در دیده شدن برند شما دارد، صرف زمان در این بستر برای تبلیغات تلف کردن زمان خواهد بود.

استوریهای اینستاگرام برای ساخت روایتهای قدرتمند برای برند شما، راههای بسیار خوبی فراهم میکنند. علاوه بر این، هشتگها به افراد کمک میکنند تا محتوای مرتبط با برند شما را بیابند. استراتژیهای استارتاپها برای بازاریابی باید بر روی هشتگهای مرتبط تمرکز داشته باشند. با استفاده از هشتگهای محبوب، در واقع نحوهی دسترسی به محتوای خود را تسهیل میکنید. در واقع بازاریابی در دنیای دیجیتالی امروز به معنای برقراری ارتباط، بدون محدودیت زمان و مکان با کمک ابزارهای دیجیتالی است.