رمزارز نیوز – سایت خبری تحلیلی بلاک چین و ارز دیجیتال

اینفوگرافیک: مخاطبان میتوانند آن را به آسانی به اشتراک بگذارند، یعنی شانس بیشتری دارید که در شبکههای اجتماعی دیده شوید. موفق شدن آمازون به سایر افراد جهان این موضوع را آموخت که با بازاریابی آنلاین و دیجیتال میتوانند موفق شوند. اکثر افراد گمان میکنند چون میتوانند صفحه اینستاگرام شخصی خود را اداره کنند توانایی مدیریت و تولید محتوای صفحات اجتماعی کسب و کارشان را هم دارند! البته اکثر این دورهها در گذشته فقط به صورت حضوری برگزار میشدند اما به دلیل شرایط خاص این روزها همه افراد میتوانند به صورت آنلاین از این دورهها استفاده کنند.

فشردهسازی تصاویر، دادههای ساختار یافته و بهینهسازی فایلهای CSS همه جز سئو تکنیکال در نظر گرفته میشوند و میتوانند سرعت لود سایت را بالا ببرند (فاکتور رتبهبندی مهمی که در موتورهای جستجو مانند گوگل مورد توجه قرار میگیرد). بازاریابی خودکار به شما کمک میکند همه چیز را مرتب و سپس عملکرد کمپین را، بر اساس عناصر مهم، پیگیری کنید.

فیسبوک سپس محتوای مد نظر را به کاربرانی که تشابه بالایی با مخاطبان شما داشته باشند، نشان میدهد. اینفوگرافیک ها یکی از نمونههای محتوای بصری هستند که به درک مشتری از مفهوم مد نظر کمک میکنند. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید در پایان این مقاله به خوبی درک خواهید کرد که در سبک زندگی دیجیتال چه فرصت بزرگی پیش روی شما قرار گرفته که اگر از آن استفاده نکنید، بخش زیادی از افرادی را که هم اکنون به دنبال خدمات شما هستند از دست خواهید داد. سئو تکنیکال یا سئو فنی (Technical SEO): این نوع از سئو روی بک اندهای وبسایتتان و نحوهی کد نویسی صفحات وبسایت متمرکز است.

برنامهریزی انتشار پست در شبکههای اجتماعی: اگر میخواهید حضور پررنگتری داشته باشید، باید بهطور مداوم پست بگذارید و انجام دستی چنین کاری کمی اذیت کننده است. Reporter outreach در شبکههای اجتماعی: به عنوان مثال صحبت با گزارشگرها در توییتر روش مناسبی برای ارتباط با رسانهها است. PPC روشی برای افزایش ترافیک وبسایت است. در این روش از بازاریابی، از کانالهای شبکههای اجتماعی برای ارتقای برند و محتوای آن در راستای افزایش آگاهی از برند، ترافیک و تولید سرنخ استفاده میشود.

کافی است پس از رسیدن مخاطب به موقعیت مشخصی (مانند وقتی که کاربر کتابی را دانلود و باز میکند)، ایمیل سرنخ خاصی را برایش ارسال کنید. با این کار محتوا را با اطلاعات تماس مخاطب مبادله میکنید، سرنخ تولید میکنید و مردم را در چرخهی سفر خریدار میاندازید. به روشهای جذب، ارتباط و کسب رضایت مشتری در تمامی مراحل سفر خریدار، بازاریابی درونگرا میگویند. شرکتها از بازاریابی ایمیلی به عنوان روشی برای ارتباط با مخاطب استفاده میکنند. به نرمافزارهایی که برای انجام خودکار فرایندهای بازاریابی مورد استفاده قرار میگیرند، اتوماسیون بازاریابی میگویند. تا زمانی که شناخت درستی از مشتری نداشته باشید، استراتژیهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ کارایی نخواهند داشت.

صحبت در مورد مشکلات جهانی و نشان دادن وحدت رویه با مشتریان در خصوص این مشکلات، یکی از مهمترین نکات در دنیای تجارت امروز است. پاسخدهی به کسانی که محتوایتان را میخوانند، بهترین روش مکالمه است. خبرنامهی ایمیلی: از سیستمهای خودکار ایمیلی میتوانید هم برای ارسال اتوماتیک ایمیل به اعضا و هم برای کاهش و افزایش لیست مخاطبان استفاده کنید؛ با این کار خبرنامه فقط برای کسانی ارسال میشود که میخواهند ایمیلتان را در صندوق ورودی ببینند.