فروشگاه اینترنتی سریر دیجیتال

• نرخ باز: احتمال خواندن ایمیلی را که ارسال کرده اید اندازه گیری می کند. در عین حال ، به شما راهنمایی می کند که چگونه مخاطبان خود را به درستی تقسیم بندی کرده اید و پیام ها را برای هر یک از آنها به چه میزان دقیق انتخاب کرده اید.

این یک نوع فعالیت است که به شما کمک می کند اطلاعات را در زمان مناسب به کاربران مناسب ارائه دهید. از اینرو اهمیت سفارش تولید محتوا بیش از پیش برجسته تر می گردد به این دلیل که اگر حتی استراتژی محتوای بی نقص و کاملی تدوین شده باشد اما از طریق تولید محتوای اثربخش و متناسب با نیاز مخاطبان، با قدرت پیادهسازی و اجرا نشده باشد عملاً فرایند بازاریابی محتوا ناموفق خواهد ماند و متعاقباً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی حاصل نمی گردد.شناخت اهداف تولید محتوا در زمان سفارش تولید محتوا ضروری می باشد. 1-کسب و کارهای کوچک: اداره کردنشان نسبت به کسب و کارهایی که خیلی بزرگ هستند و می خواهند به تعداد زیادی از افراد سرویس بدهند،راحت تر است، سرمایه کمی نیاز دارد و استارتاپ نیست.بسیاری از افراد براین باورند که استارتاپ راه اندازی کرده اند؛ اما استارتاپ به معنای ایده ای نو می باشد که تا کنون کسی آن را ایجاد نکرده باشد؛ که شما آن را پیاده سازی می کنید و در سطح وب گسترش می دهید.

در هر کسب و کاری تعدادی سوال پُر تکرار وجود دارد که همیشه از سوی کاربران پرسیده میشوند. اگر بتوانید محتواهای با کیفیت و اصولی ای را تولید و منتشر کنید به راحتی می توانید اعتماد کاربران را جلب کنید و سپس اقدام به فروش محصولات تان بکنید. ایجاد، مدیریت و بررسی یک کمپین تبلیغاتی در فیسبوک برای محصولات B2B، B2C یا محصولات/خدمات شرکت شما. به این ترتیب شما مخاطبان خود را با حساب های شبکه های اجتماعی و محصولات و لینکهایی که از طریق آن تبلیغ می کنید درگیر می کنید. همچنین باید برنامه ایی مناسب برای هزینههای خود داشته باشید.

همچنین به عنوان یک قیف فروش شناخته می شود و تا حدود زیادی با مراحل مسیر مصرف کننده همپوشانی دارد. به خصوص در ابتدای کار، زمانی که شرکت معمولاً منابع کافی برای پرداخت هزینه برای مراقبت از یک سری از شبکه های اجتماعی را ندارد،با گذشت زمان، اگر نشریات منظم و محتوا با ارزش باشد، شرکت شروع به کسب شهرت، قدرت و بالاتر از همه، حفظ افراد علاقه مند به آن می کند. علاوه بر این ، از طریق شبکه های اجتماعی ، کاربران می توانند ارتباط مستقیم تری با شما داشته باشند ، چه شخصی و چه عمومی.

درک اینکه مخاطبان ما کجا هستند در این فرآیند انتخاب رسانه های اجتماعی ضروری است. و قبل از آن مخاطب را خوب انتخاب کنید،من اغلب با افرادی صحبت می کنم که ممکن است برای مدتی روی بازاریابی دیجیتال تمرکز کرده باشند، واقعا نمی دانند چه کسی را هدف قرار می دهند. اگر حالت بیزینس شما B2B است، فعالیت های دیجیتال شما بیشتر حول محور ایجاد سرنخ آنلاین است با هدف این که کسی با مسئول فروش شما صحبت کند. و اینکه چه کسی هستند ، در سطرهای بعدی متوجه خواهیم شد. عاقلانه است که شرکت ها قبل از تعیین اینکه کارمندان خود را در آموزش دیجیتال مارکتینگ درگیر کنند، کدام اشکال بازاریابی دیجیتال را در آن سرمایه گذاری کنند و از کدام پلتفرم ها استفاده کنند، تصویر بزرگتر را ارزیابی کنند.

شما با این دادهها میتوانید دقیقاً ببینید چه تعداد از کسبوکارها و مشتریان با استراتژیهای شما درگیر شدهاند و به چه روشهایی، میتوانید از هر کمپین یاد بگیرید و از آن اطلاعات برای بهبود هر کدام از کمپینها و استراتژیهای خود استفاده کنید. این فعالیت برای دیجیتال مارکتینگ کلیدی است، زیرا بر اساس تحلیل های انجام شده می توان تصمیماتی در رابطه با بهبود استراتژی های ارتقاء برند در پلتفرم های آنلاین اتخاذ کرد.