مجتمع فنی تهران پایتخت|آموزش دیجیتال مارکتینگ

بارها با دوستانی برخورد کردهام که بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) را با بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین یکسان میدانند! ایمیل مارکتینگ یکی از محبوبت ترین روش های بازاریابی اینترنتی شناخته شده است. بهتر است آموزشگاهی را برای یادگیری دیجیتالمارکتینگ انتخاب کنید که علاوه بر حضور بهترین استاد دیجیتال مارکتینگ تهران به شما مدرک معتبر ارائه دهد تا بتوانید با گذراندن این دوره به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید.

SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو، یکی از مؤثرترین راهکارهای رشد کسبوکار به شمار میآید که بهمنظور تبلیغات، دیده شدن و هدایت سریع ترافیک به وبسایت شما ایجاد شده است. اندرو هولنس، نخستوزیر جامائیکا پس از راهاندازی موفقیتآمیز آزمایشی ارز دیجیتال ملی (CBDC) این کشور در اوایل ماه ژانویه؛ با اطمینان در مورد پذیرش CBDC در جامائیکا صحبت کرده است. بنابراین هیچگاه اهمیت محتوا را در بازاریابی دیجیتال دستکم نگیرید و سعی کنید همیشه آنرا برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان به کار ببرید، به عنوان مثال راهاندازی یک وبلاگ در کنار وبسایت اصلیتان میتواند محل خوبی برای تولید محتوای با کیفیت باشد، همچنین شما میتوانید در شبکههای اجتماعی نیز به تولید محتوا بپردازید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت، اما اگر علاقهمندید اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی محتوایی کسب کنید، توصیه میکنیم حتما آموزش مرتبط با آن را (بازاریابی محتوایی چیست) مطالعه کنید.

فلکسا کیف پول ارز دیجیتالی خود را مه ۲۰۱۹ ( اردیبهشت ۱۳۹۸) راهاندازی کرد. دیجیتال مارکتینک تاکتیکها و کانالهای دیجیتال بسیاری را شامل میشود. از آنجا که بازاریابی دیجیتال گزینهها و استراتژیهای بسیاری را شامل میشود، میتوانید خلاقیت به خرج دهید و تاکتیکهای بازاریابی متفاوت (و متناسب با بودجهتان) را انتخاب کنید.

دیجیتال مارکتنیگ ترکیبی است از روشها و ابزارها شامل انواع تبلیغات اینترنتی، بهینهسازی نتایج برای موتورهای جستجو، بهینهسازی نتایج جستجو در شبکههای اجتماعی، تولید، توزیع و مدیریت انواع قالبهای محتوایی (متن، صوت، تصویر، ویدئو) در وب و شبکههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، موبایلی و پیامکی، بازاریابی در رسانههای ارتباطی، بازاریابی توسط چهرهها و برندهای فضای مجازی و غیره است. فرض کنید بروشور محصولاتتان را آمده کردهاید و آن را در صندوق پست خانههای مردم انداختهاید (بروشور هم یک نوع محتوای آفلاین است). شما با استفاده از گوگل آنالیتیکس همانطور که گفته شد، میتوانید اطلاعات متنوعی را ذخیره و مشاهده کنید، اما ممکن است اطلاعات دیگری مدنظر شما باشد که گوگل آنالیتیکس این دادهها را به طور پیش فرض ذخیرهسازی نمیکند.

به عنوان مثال اگر تنها ۱۰ درصد ترافیک از جستجوی ارگانیک (organic search) به دست آمده است، میفهمید که باید زمان بیشتری برای سئوی محتوا بگذارید تا این درصد را افزایش دهید. به فرایند بهینهسازی وبسایت برای رتبه گیری در صفحه نتایج موتورهای جستجو با هدف افزایش ترافیک ارگانیک (و یا رایگان) سایت، سئو میگویند. اما در دیجیتال مارکتینگ، میتوانید با نرخ بازده سرمایه (یا ROI) تمامی جنبههای بازاریابی را اندازهگیری کنید.

خلاصه بخواهیم بگوییم، برای آنکه بتوانید در صنعت امروز رقابت کنید، باید برخی جنبههای دیجیتال مارکتینگ را به کار بگیرید. مدلسازی تخصیص به شما اجازه میدهد الگوهای تحقیق و خرید مردم را شناسایی کنید؛ و کمک میکند تا در خصوص استراتژیهای بازاریابی و چرخهی فروشتان تصمیمات آگاهانهتری بگیرید. یعنی میتوانید در خصوص جذب مردم به وبسایت و بالای قیف فروش، تصمیماتی آگاهانهتر بگیرید. این دوره در سطح تخصصی قرار دارد و پیشنیاز ندارد. به این معناست که به جای اینکه به سادگی کلمات کلیدی را درون متن برداشت کند، الگوریتم از کل محتوای یادگیری می کند.علاوه بر این، اگر الگوریتم از خود محتوا استفاده کند، به عنوان عامل تعیین کننده در ارتباط نتایج، سایر روش های SEO برای رتبه بندی موقعیت ها کمتر اهمیت دارد.